wiolet
:
akşam yemeğinde yediğim 2 ba...
morlanet
:
http://www.youtube.com/watch?v...
shecharqadash
:
Bu ilk güncem. sanki bir halt ...
maksimu_m
:
çok yoğun ve stresli bir gündü...
zülfikar
:
, sana ; &qu...
nantes
:
şu an şenliklerden geldik çok ...
glms
:
haziranda beklerken çat dedi a...
wolkaan
:
Selam, say bakalım salı sab...
nostradame
:
Özledim selfi boylum seni ama ...
futile
:
"ne zaman görüşüyoruz?&qu...
<< 10