lametadellamela
:
Bu günceyi yazmak için fena di...
coral_fang
:
1) en sevdiğiniz kelime? üç. ...
morlanet
:
Kaybettim herşeyi. Belki yavaş...
kiki
:
evet, bayadir yazmadim,zaman ...
hece
:
NASIL ASIK OLDUM BEN NASIL:( ...
vike
:
deti picasso yu keşfettim bi s...
verita
:
kitabın ortasına geldim ama ha...
wolkaan
:
butun gun sıkıntılıydı hava ka...
özgecan
:
Yanlızca bir duvar üfles...
zülfikar
:
bazen utanıyorum sevgimden ......
<< 10