katze
:
İlk kez üzülmedim yenilgimize....
tesbihbocegiM
:
insanın hayatında ki en kötü ş...
wanda
:
fazla sakin bir pazartesi bu...
Note
:
ben ona demiştim.. bir daha ay...
lanaya
:
DIO! berbatım az önce aldığ...
larissa
:
Over the past few months, I've...
<< 10