larissa
:
General: There's the necessit...
acoustic_pain
:
evet... beni nete cağıran insa...
lilyumm
:
çok acıyınca ağlayamazmışsın y...
serseri
:
8.. Her sabah evden çıkarke...
murattstein
:
Çeşme gibi oldu burnum. Sadece...
persephonee
:
Kargom gelmissss, aglamak ist...
züzük
:
kahvemi gerçekten kahve olarak...
futile
:
bugün dünden farklı bir gün ol...
yakutbebek
:
Geceleri kafami yastiga koydug...
<< 10