sad_lisa
:
1) en sevdiğiniz kelime? suar...
hece
:
nasıl özlüyorum onu of yahu ne...
merlin
:
ya dışındasındır çemberin ya d...
yakutbebek
:
Muslumanligi sadece domuz eti ...
ava
:
"I don't know," I sa...
teorist
:
Ben adam olmam! Çünkü: ...
<< 10