miss_anjelik
:
resmiyetse resmiyet. ama kimin...
ava
:
roma rakamlarını hala karıştır...
superluigi
:
Arada uzaklaşır sonra geri dön...
lanaya
:
2 haftadır kendime ayıracak 1 ...
Sacritium
:
yarın 20:30 da radioirregular....
kundante
:
Şİmdi öyle bir yerdeyim ki ya ...
deniz_
:
kasımmm 2010 da bitiyorrr çok ...
biztha
:
halleşmedik uzun zamandır bili...
wolkaan
:
of basım cok agrıyor ya. bütü...
metalmimita21
:
Amannn Allahımmm .. 3 Tane T...
<< 10