abrkdbra
:
YAŞAMAYA DAİR Yaşamak ş...
lametadellamela
:
Günaydın; işte yeni bir gün d...
wolkaan
:
Günaydın. bora uyandırdı be...
murattstein
:
Gece baya saçmalamışım ya:) Ge...
pollen
:
dun cok hastaydim , eve gelip ...
seksenbin
:
son gece izmir'de.. sanki ista...
<< 10