paryoşa
:
eskişehir'e gidiyorum. hafifte...
j
:
İnsanlarrr, insanlarrr diye bi...
peace
:
Cok sıcak hava iyice ısındı bu...
ashes
:
güllük! olmadı be!!! elinden...
Shirin
:
Önce yüzün,sonra hüzün.. İç...
EGUSO_
:
sadece aşk mı; bir tanrıça...
acoustic_pain
:
biliyorum özlüyorsun beni yokl...
<< 10