FaLLDoWn
:
Aşık olmak.. Ya da kaşık olmak...
murattstein
:
3 gündür birşey dikkatimi çekt...
wanda
:
dün gece deliler gibi uyuduğum...
gul_prensens
:
günaydın, ey alem-i dünya ...
KaraN
:
Sevgili gunluk.. Gecen ayin 11...
waffle
:
aman efendim ayrılık ölümden ...
<< 10