|
11 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 12:43
Omuzlarım,göğsüm,karnım acayip ağrıyor bok mu vardı bir anda yüklendim:S İto allah belanı versin. Kıçı kırık boktan bir evrak için en az 7sefer perpadaki yerine gitmek zorunda bıraktın beni. Teldeki kevaşeler farklı, oradaki memurlar farklı konuşuyor sikeyim yağacağınız işi aldığınız parayı. Bu ülkede herşey bombok gitmek zorunda diye bir kaide olduğuna artık inanıyorum vergi dairesi,devlet bankaları,ito,smmmo , ymmo çok boktansınız. Saçımı birgün yıkamadımmı kaşınmaya başlıyor vucudumu tanımamaya başladım. Bu arada herşey bombok gidiyor çok isteksizim hiçbirşey hiçkimse ilgimi çekmiyor. | ||
|
|
||