11 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 13:39


havalar guzellestıkce etrafıma daha cok bakıorum we acı bı gercegı farkedıorum..
çevremde guwendıgım kimse kalmamıs!
canım sıkkın oldugunda ya da sıkıldıgım zman bı telefon acıp dısarı cıkabılcegm,guwenle dertlerımı sewınclerımı paylasabılcegm kıiimse kalmamıs..
kendımı o kadar yalnız hıssedıorum kı
dayanamıorum cewremde cıwıldayan liseli şıngır mıngır kızlara..
ıkı uc sene snra her sey ne kadar monoton olcak haberlerı yok..yaşayıp gıdıolar

tek cewrem kutuphane..
allahtan orda kafa dengı arkadaslarım war
işte arkdas denırse..

bu aksam dısarı cıkabılırım bıseler yapmam lazım..

hadı gömdum

istanbul
hosting