|
11 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 13:39
havalar guzellestıkce etrafıma daha cok bakıorum we acı bı gercegı farkedıorum.. çevremde guwendıgım kimse kalmamıs! canım sıkkın oldugunda ya da sıkıldıgım zman bı telefon acıp dısarı cıkabılcegm,guwenle dertlerımı sewınclerımı paylasabılcegm kıiimse kalmamıs.. kendımı o kadar yalnız hıssedıorum kı dayanamıorum cewremde cıwıldayan liseli şıngır mıngır kızlara.. ıkı uc sene snra her sey ne kadar monoton olcak haberlerı yok..yaşayıp gıdıolar tek cewrem kutuphane.. allahtan orda kafa dengı arkadaslarım war işte arkdas denırse.. bu aksam dısarı cıkabılırım bıseler yapmam lazım.. hadı gömdum | ||
|
|
||