|
11 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 14:44
evet hamurunu bizzat kendim yoğurduğum dereotlu ve peynirli poğaçalarım fırından çıkmak üzere. bi kabardılar bi kabardılar anlatamam yani :D sanki birbirleryle birleşmişler bir bütün olmuşlar :D:D:D:D fonda teoman rhapsody istanbul :D saat: 14:51 ha bugün de gördüğüm manyak rüyam şöyleydi. capcom'un captain commando diye bir oyunu vardır. ben captain commandoyum ve birinci aşamadan itibaren 3.aşamaya kadar dövüşe dövüşe geldim. tabi oyun normalde 2 boyutlu ama ben 3 boyutlu versiyonunun kahramnıyım. işin değişik kısmı şu: o karakterin zırhı mavidir bnm zırhım yeşildi :D bi de uzaktan fırlatılan bıçağı yumrukla kesince 100 puan verirdi. aynı oyundaki gibi bana gelen bıçağı yumrukluyorum ve 100 rakamı göğe yükseliyordu :D sthrum jr ile 3. aşama sonunda kapışırken uyandım :D | ||
|
|
||