|
11 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 16:51
vee evett.. bunca karışıklık içinde.az önce mailimi açtığımda planımın yavaşça işlediğine şahit oldum.günlerdir ona verdiğim msn adresini açmadım.karşılaştığımız mailde de off oldum.. onunla karşılaştığım için dibim düşecek sanıyordu heralde.. Afrika'dan dönüyor heralde..görüşelim demiş.. görüşelim tamam diyeceğim..acımak yok bundan sonra kimseye.. | ||
|
|
||