11 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 17:59


Yaz gelmek bilmiyor,
mayisin ortasindayiz ama hala cizme giyiyorum,
kendimi yaz ortasinda ugg'lari ile gezen kizlar gibi hissediyorum ama
neyseki burasi soguk ve yagmurlu.

Kargom hala ortalarda yok,
kitapsizliktan catlamak uzereyim.
turk ve italyan postasina birer
posta
cekesim var.
Kitapta olmayinca yine haritama ve seyahat planlarina sardim,
is geregi yapmam gereken 2 seyahati de eklersem,
53 gun icerisinde 5 ulke ve yaklasik 4500 km
yol yapmam gerekiyor.
Zevkle tabi.
Dun 99 centci japon dukkanindan kendime kocaman bir kure aldim,
bayiliyorum mavi yesilinde kaybolmaya.

Apandistim uzerindeki agrilar devam ederken
ne kadar da sakinim,
icki de icemiyorum ilaclar yuzunden,
ee nasil gecicek zaman?










istanbul
hosting