|
11 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 19:52
Bitirilmeyi bekleyen oyunlar var. Batman, Resident Evil 5 ve TMNT gibi. Oyun oynamayı özledim ama başına geçince konsantre olamıyorum. Seyir defterime göre işler biraz haftasonuna yığıldı, en büyük getirisi olacak olan iş biraz yalana bağladı. :) Sporu da bırakmak üzereyim, her ne kadar istemesem de. Like a stranger in moscow ... | ||
|
|
||