|
11 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 20:10
öğrencilik ne zormuş be günce... 11 yıl sonra tekrar öğrenci olduğum içinmi çok zor yoksa benimle çok alakasız bir bölüm okumaya çalıştığım içinmi bilmiyorum.Ah hayatım boyunca hiç kitap özeti çıkarmamış hatta hiç tarih kitabı okumamış biri olarak 6 tane tarih kitabı okuyup bunların tanıtımını yapmam gerekiyor.Yoksa benim yüksek lisans güme gider dolayısıyla İzmire tayini de unutmak zorunda kalırım.Yardım istiyorummmmmmmm yardımmmmmmmmm:((( Sihirli bir değnek gelse nasıl yapacağımı bilmediğim bu ödevleri yapabilsem.... | ||
|
|
||