|
11 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 21:49
ne enteresan bir gün:) enteresanı dogurmu yazdım dıye epey düşündüm bu arada beynım sulandı ehuhe hayat işler güçler:) andacı özlemelerim projeye yaptıgım kurlar bıktım ulan hayat senden kendime kaçasım var.kendimle kaçasım var.öyle.tıp. | ||
|
|
||