|
11 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 23:13
öncelikle bu kalbin kadar temiz defterden bana bir sayfa ayırdığın çok teşekkür ederim. Günlük benim şizofren olma ihtimalim nedir? Kendi başıma sohbet edebilme yetisi kazandım desem benden korkup kaçar mısın? Şöyle ki bir sorun ya da bir tartışmayı sesli bir şekilde yapıyorum. Kafamdan karşı tarafın cevabını verip ona göre konuşmayı şekillendiriyorum işin kötü tarafı bazen karşı tarafın bu konudan en ufak bir haberi yokken ona sinirleniyorum falan. Bu tabii can sıkıntısından oluyor tahminimce. Yapacak birşey bulamayınca kafamdan muhabbet yaratıyorum. işi olmayan yahudi tüccar eski defterleri açarmış misali... Ayrıca artık eskisi kadar yalnız kalırım diye korkmuyorum. Önceden günleri bir bütün olarak görürdüm. Artık günler bir bütünün minicik parçaları. Artık günlerin nasıl geçtiğini sakallarımın uzamasından anlıyorum. 3 günde bir traş olduğuma göre her traşta diyorum ki vay be 3 gün geçmiş. -Artis mi? ne artisi? artis ne arar la bazarda?! | ||
|
|
||