11 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 23:59




o esmer ellerin dokunduğundan beri dünyama,ne sızı kaldı yüreğimde ne de geçmişe dair bir iz..
dudakların alıp çıkardı aydınlığa karanlıklarımı..
yar,sen kal bende..
hiç gitme..
yüreğimin dehlizlerinde gizli saklı kalan tüm güzellikleri çek çıkar..
sevdanı bana sar..
yaşayamam sana aşkımı,ah bu şehir bana dar..

iyiki varsin şimdi sen..
ve iyiki olacaksın yarında yanıbaşımda..
ölüme giderken bedenim,tek sen kucaklayacaksın biliyorum,avuçlarımı..
burnumda o eşsiz kokunla uyuyorum şimdi..
ve mezarımda ilk açan çiçek,yine sen kokacak elbetteki..

nasıl gelip girdin hayatıma hatırlamasamda,işte şimdi tam ortasındasın..
ne olur,orada kal!
ısıtsın yoksul topraklarımı güneşin..
can versin..
meyve olsun..
bizim aşkımız,dünyaya tat versin yar..
hiç tükenmesin o bembeyaz heyecanlar..

işte sana yar diyebildiğim ilk cümlelerim bunlar..
sevgilim,herşeyim..

seni çok seviyor,gobekli kücük adamın..

istanbul
hosting