|
11 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 23:59
Küfürler işe yaradı yuppi. Hasta olduğuna sevinen kaç tane varlık vardır yeryüzünde (: Burnum akıyor artık, boğazımdaki o iğrenç yanma sızlama tarzı zamazingo yerini öksürüğe bıraktı bide bolca hapşırığa. Uzun yıllar sonra sigara almadım bugün.Bi kaç tane Patrondan otlandım (:Eskisi kadar etkilemiyor dumansızlık. kurtulmak lazım artık bu illetten diye düşünüyorum. Sadece düşüncede kalmaz inşallah (: Bu gece şarkı yerine bi söz yazayım hoşuma gitti "Yalnızım merak etme . Yeni bir ''memnun oldumu'' ziyan etmemek için tanışmadım kimseyle.." yatıp dinlensem iyi olacak. | ||
|
|
||