11 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 23:59






Küfürler işe yaradı yuppi.

Hasta olduğuna sevinen kaç tane varlık vardır yeryüzünde (:


Burnum akıyor artık, boğazımdaki o iğrenç yanma sızlama tarzı zamazingo yerini öksürüğe bıraktı bide bolca hapşırığa.


Uzun yıllar sonra sigara almadım bugün.Bi kaç tane Patrondan otlandım (:Eskisi kadar etkilemiyor dumansızlık. kurtulmak lazım artık bu illetten diye düşünüyorum. Sadece düşüncede kalmaz inşallah (:


Bu gece şarkı yerine bi söz yazayım hoşuma gitti

"Yalnızım merak etme . Yeni bir ''memnun oldumu'' ziyan etmemek için tanışmadım kimseyle.."

yatıp dinlensem iyi olacak.



istanbul
hosting