|
12 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 00:19
Selam, vay be bir gecenin koynundan daha seslenmek varmıs sana günce. bu ofis evim gibi oldu zaten. mini bi buzdolabı aliyim suraya diyorum.yataktamı ceksem napsam :p koltuk tepesinde uyumak pek güzel sonuclar dogurmuyo. yaa benim acilen işkembeci bulmam lazım cok fenayım yani kemiklerim agrıyo,kafam beynim agrıyo oof off! bugün japonlar beni harakiriye kadar sürüklediler.tek olumlu tarafı mini cooper oldu altımda bütün gün :) abi hastasıyım ya nedendir bilmiyorum ama sanırım ufak hızlı ve rahat olmasından kaynaklanıyo bu aramızdaki güçlü aşk :) aslında bugünü boş geçmezdimde neyse bugünde cepten yiyelim dimi:p sabah evden cıkarken ipek böcegimide söyledigim gibi kendimi cok iyi hissediyodum. yangınmısın ,salgınmısın gibiydim yolda yürürken. bugün bi kız sevgilisinin yanında bana agzını acarak baktı cocuk gördü tabi basladı kıza cemkirmeye nereye bakıyosun lan sen nereyee bakıyosun diye :D cok güldüm onlara :) bide bi kız beni arabaya giderken öyle bi kesti ki bi boynu kopuyodu boynu öyle piç bi gülümseme attımki arkadasları koptular :) bugün lehrerinde asıldı bana zaten bu hafif yanık ten bende cok iyi gidiyo ya amelelik bazen işe yarıyo yani :) yarın borayla bulusuyoruz daha dogrusu mekanına gidiyorum :) söz verdirtttirdi.görüyosun dimi günce beni görmeden yapamıyolar :p birde sevgili kankam bana sarkı armagan etmiş onunla bitirelim güncemizi iyi geceler eefem fizy.com/#s/1ai68w volkan kaçar:* | ||
|
|
||