12 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 00:33


cok yorgunum ama işim cok çizmem lazım sözler verdim.oy bana benden üç beş tane lazım bu günlerde.bu arada az önce andacın feysıne girdim aman allahım bir bakyım ilişki yazan yere bır an beynım sulanmıs az daha kalpden gidiyodum ilişkisi yoku var olarak algılamak başka bişi sanırım.hoş ömrünün sonuna kadar bekar kalmıcak bu adam degılmı? of allahım onu unutmak ıstıyorum gercekden cıddıyım bu konuda onu anımsamak ıstemıyorum.altı ay oldu neyin yasını tutuyorum bılmıyorumkı.bu arada saçlarım iğrenç oldular :) ehuhe ne zaman bunalsam bunu yapıyorum sanırım:)birde korkuyorum kendımden kucuk bır adamı begenıyorum.ona asık fılan olmıyım lutfen allahım birinin derdi bitmeden ötekisi başlamasın mumkunse bana sevme azmi değil çalışma azmi ver haydi hece gider çizgilerinden düşler kurar:)

istanbul
hosting