12 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 01:13


uyku mu ???
oda ne yahu unuttum gittiii
iyice dağıldım yine
bugun 11 de ki derse gec kalıyordum 11 de dersim vardı 10.30 da annemın cıglıgıyla uyandım.. olmasaydı muhtemelen 12 den once acamazdım gozumu gece sabahladım cunku....
bu gece yine sabahlama modundayım..... uuyku ıstıyorum hayatım duzene gırsın istiyorum
şu ATAMAAAA gecsin gitsin istiyorum
biri bana kal ya da git desin istiyorum
oofffff diyorum
puffff diyorum

&/%&)/+)/&+)/

hafta sonum boş istanbula gitsem mi dıyorum ii gelir ama kim kaldırcak kıçını

(%(%=(/%=(&/?()

birde bu kendi kazandıgın para kıymetlı gelır harcayamazsın lafını soyleyenın ellerınden opeyım yok cnm ne sacma derdim onceden delı para yıyormusum vala sımdı kurus hesabı yapıyorum

&(%=(%%/&+&+(&

son kez soruyorum sen bari bişi de bee

kalmalı mı ?? gitmeli iii ?????

istanbul
hosting