|
12 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 02:10
Yerli dizilerle açıkcası "Yeditepe İstanbul" hariç hiç aram olmadı. Adı buydu galiba. Onu da zaten ortaokulda mı lise de mi ne seyretmiştim. Başıma aşk meşk gelmemiş tabi, dizilerden avundum herhalde, neyse. Yabancılar genelde daha iyi , en azından sürükleyicilik açısından , ama çoğunu düşününce bir bilinçaltı mesaj var , ya da kendini kaptıran insanların hayata bakışını değiştirebilir gibi garip şeyler düşündüğüm için çok sıcak değilim. Te kaplingden, umutsuz ev kadınlarına, sanki herkes yalancı, bir tane adam yok falan,oysa bakın ben burdayım ne kadar süper bir erkeğim kızlar, neyse işte farkındalığı kaybederseniz tehlikeli. Tv de izlediğim tek dizi "supernatural" olmuştu. O da sanırım dizi başında sonunda içinde çalan müzikler ve fantastik olması yüzünden. Led zeppelin, Ac-DC, Metallica, Black Sabbath aralara sıkıştırısanız, -OHA Ne lan bu! diye izlemiştim hatırlarım. Hatta bi bölüm Hocus Pocus çalmıştı , vay anasını dedim, 40 sene sonra kullanmışlar! Tabi tv iyi çekmiyodu , kalktı sonra yayından falan. Fantastik şeyleri pek sevmiyoruz demek yanlış olmaz herhalde Türkiye'de. Neyse ilk sezonu bitirdim bugün bilgisayardan izleyerek, bayağı vakit ve çay gofret aldı haliyle. Kimseyle paylaşamıyor olmak aslında daha çok şey alıyor benden, o yüzden yazdım biraz da buraya. Eğer çevrenizde tuhaf şeyler oluyorsa haber verin.... Ve tabi yatmadan önce dişlerimi üstsüz fırçaladım. Tam 2 Dakika, yukarı- aşağı , yukarı-aşağı.. Hala umutluyum videoları bekliyorum :D Yani düşünsenize, yalnızca bunu yaparak ne kadar insanı diş fırçalamaya teşvik edeceksiniz, bir sürü insan diş sorunlarından kurtulacak. Hem daha iyi görünüp , iyi izlenim bırakacaklar, sosyal maliyeti düşünün... | ||
|
|
||