|
12 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 08:54
saat: 09:40 dilimde ne var biliyormusun söylemek isteyipte yutkunmaya çalıştığım sözcükler dilimi değdirdiğim yerlere kendimi eriştirermmkten korkuyorumm etrafım insan dolu boş sözler süslü sözler dilde duran kalıp sözlerr merhametim sevgim hoşgörüm temiz kalbim insaniyetim vardı ya hani benimm ııı çık yok onların hiç biri sanıldığı gibi değil hiç birşey... gördüğün gibide değilim aslında ben yani artık böyle be hacıı kafam cam kırıklarıyla dolu bu nedenle her hareketimde düşüncelerim sızlıyor anlıyormusunn ıı çıkkk sen beni hiç anlamadın zaten ...! çokk uyukumm varr kalıp olark iş yerinde olsamda beynimm hala uyku modundaa dün ortak aradı bahsettiği heriflerle toplantıyı yapmış gelişmeler güzll gece vaktii bizde telde toplantı yaptık mecburr herşey tıkırında gözüküyor peşmebe toplantıoda neler olcak merklardayım işe verdim kendimi kimseyide görmek istemiyorumm !!!! | ||
|
|
||