|
12 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 09:47
Selam Geceden beri tek damla uyku uyumadım.sabaha kadar calıstık. bugünkü dersler cok kasıcak kasmasa gitmezdim eve gider uyurdum.ama caresiz bugüne uykusuz giricem bi işkembe corbası daha içmeliyim! ben işkolikmişimde haberim yokmuş ya! ya bu arada dün gece bi ara ulusa sesleniş gördüm.rte eliyle koluyla öyle bi kaptırmıski ekrandan fırlayıp dövücek sandım hemen bi fincan ıhlamur kaynatiyim içsinde sakinleşsin dedim :p birde en tırt market kartlarında bile tc kimlik numaramızın istenilmesine inanılmaz gıcık oluyorum sevgili günce.ne gerek var onuda anlamıs degilim yani.10 kuruslu indirim için yedi sülalemi ögrenmek istemelerine,hakkımdaki en ufak ayrıntıya hakim olmalarına falan sinir oluyorum.nasıl bir veritabanı olusturuyolarsa bütün herseyimiz ellerine geçiyor.yok arkadaşım ! istemiyorum indirim mindirim.özelime girme yeter. fizy.com/#s/1ajfhi volkan kaçar:* | ||
|
|
||