12 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 09:54






Kendimi ilkokula giden veletler gibi hissettim. Evden çıkarken elime tutuşturdu iki üç tane ıhlamur çayını.

- Anne sevmim ben ıhlamur
+ olsun oğlum, açılırsın
- anne sevmim diyim da. içemiyorum
+ o öyle kokmuyor, çay gibi içiliyor.
- tamam anne

bu konuşmalar geçerken birden üzerimde mavi önlüğüm, sırtımda çantam, yerinde duramayan bir afacan gibiydim. Ey gidi günler

ilkokulda olsa evden çıktıktan sonra çöpe giderdi verdikleri, akşam yedin mi sorusuna karşılıktı "yedim tabi anne" derdim.

şimdi yüzüm ekşiye ekşiye içiyorum verdiği ıhlamuru.

Ama yine diyorum ben ıhlamur sevmim


günaydın dünya.(travesti ses tonuyla (: )

istanbul
hosting