|
12 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 09:54
Kendimi ilkokula giden veletler gibi hissettim. Evden çıkarken elime tutuşturdu iki üç tane ıhlamur çayını. - Anne sevmim ben ıhlamur + olsun oğlum, açılırsın - anne sevmim diyim da. içemiyorum + o öyle kokmuyor, çay gibi içiliyor. - tamam anne bu konuşmalar geçerken birden üzerimde mavi önlüğüm, sırtımda çantam, yerinde duramayan bir afacan gibiydim. Ey gidi günler ilkokulda olsa evden çıktıktan sonra çöpe giderdi verdikleri, akşam yedin mi sorusuna karşılıktı "yedim tabi anne" derdim. şimdi yüzüm ekşiye ekşiye içiyorum verdiği ıhlamuru. Ama yine diyorum ben ıhlamur sevmim günaydın dünya.(travesti ses tonuyla (: ) | ||
|
|
||