12 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 10:04


çok midem ağrıyor:( nasıl yanıyor böyle.yemek yemek istemiyorum öğlene az kaldı bürodan cıkmakda ıstemıyorum.çok işim var.kimseyle görüşmeden onalır halletmek ıstıyorum.aksma bir yere gidicem oraya gitmek hiç sitemiyorum:)

hoşgeldin mızmız halim:)belki bugun gelir:) gelirmi dersin:) gelsin derim:)

hayde hece gider çizer çizer çizer nereye kadar çizer?

istanbul
hosting