|
12 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 10:04
çok midem ağrıyor:( nasıl yanıyor böyle.yemek yemek istemiyorum öğlene az kaldı bürodan cıkmakda ıstemıyorum.çok işim var.kimseyle görüşmeden onalır halletmek ıstıyorum.aksma bir yere gidicem oraya gitmek hiç sitemiyorum:) hoşgeldin mızmız halim:)belki bugun gelir:) gelirmi dersin:) gelsin derim:) hayde hece gider çizer çizer çizer nereye kadar çizer? | ||
|
|
||