|
12 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 10:38
selam güncecan.. dün anneme çiçek gönderdim. söylemiş miydim hatırlamıyorum.. sabah içimden geldi. hani ben hep kızıyorum ya, hep bağırıyorum ya.. hep kötüyüm ya.. o yüzden.. üzüldüm birden.. küçük bir sepet içinde 11 beyaz gül gönderdim anneme.. ama annemlerin çarşıya ineceği tuttu.. çiçekçinin de erken teslimat yapası.. kapıcı yengeme yönlendirmiş. yengem beni aradı. "geldiklerinde kapının önüne koyar, zile basar, kaçarım" dedi.. "tamam" dedim.. ama sen kapıcı kalk bize git, anneme "sana çiçek geldi" de.. :o)) bir çuval incir, berbat ol :o)) yengem çiçeği kapının önüne koyup söylediği gibi kapıyı çalıp kaçmış. babam açmış kapıyı. "aaaAAaaAA" demiş sahte bir şaşırma ile "bak seeEeen.. burda bir çiçek varmış" yengem şüphelenmiş uzatmış kafayı. e annemler de anlatmış haberleri olduğunu.. annem aradı sonra beni.. dedi "baban ağlıyor" çok duygulanmış benim çiçek göndermeme.. çiçeği anneme gönderiyorum ama babam ağlıyor :o)) akşam gittim baktım gerçekten de sipariş verdiğimin aynısıymış. çok güzelmiş :o)) dün boyacı gelmiş evimize.. gezmiş evi "çok temiz" demiş. pazartesi-salı başlayacakmış. bu çok iyi oldu. haftasonu bursa'ya gider sevgilimle beraber renkleri seçerim.. sevgilim bu akşam koltukları alacak.. ben de benim koltuğu alacağım.. kararlıyım :o)) | ||
|
|
||