|
12 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 11:05
boşlamışım resmen seni.. oysa severim seni bilirsin hep buralardayımda yazasım gelmiyor be canım... dertliyim pek çok şu sıra... yani olan biten bişey yokta bi işe yaramıyomuşum gibi geliyo boş boş yaşayıp gidiyoruz öylece... emekliliğime sayılı gün kalmışta gün doldurmak için bekliyomuşum sanki öyle amaçsız vade doldurmaca... hiç bişeylere enerjim yok be canım saat 8 akşam 4.30 buraya öle girip çıkıyorum... sonrası zaten iş çıkışı hop gaziemir yüzüme bile bakmaya vati olmayan sevgiliyi görüp gelmece.. hepi topu 3-4 saat nasılda zaman harcıyomuşum gibi geliyo... eve gitsemde başka dert bişey yaptığım ettiğim yokki... velhasıl kelam ne arkadaşlarımla görüşebiliyorum ne de farklı bişeyler yapabiliyorum 22 yaşımın baharında kurudum kaldım öle.. sıkıldım anlayacağın... kendimi de yalnız hissetmem cabası güyya tatile gittik paşamla orda bile işler bitmedi.. yok güncem yanlış anlama ilgisi sevgisi maşallah yerinde hatta iki üç haftadır sanki ilk zamanlarımızdaymışız gibi geliyo.. ama diyorum ya sorun bende bi bunaldım sanki gümcem be bende durum bundan ibaret... öperim | ||
|
|
||