|
12 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 11:06
hava tam istediğim gibi, güneş yok ama soğuk değil, biraz bulutlu ama yağacak gibi durmuyor muallak bir durum tam çalışılacak hava kafam da sakin günler sonra biraz daha gevşedim sanırım aylık periyodlarım için ilaç almalıyım, beni bu kadar yorduklarına göre çok da normal değil sanki ayın 20sine iki tane nurtopu sunumum var, makaleler elimde neyse ki, toparlıcaz artık bi şekilde ben bu derslerden bb alayım öpüp başıma koyayım bence ya dur bakalım okulda şenlik var ama bu okulun coğrafi ve jeopolitik konumu şen olmasını her türlü engelliyor burayı lisans eğitimine açan zihniyeti kınıyorum geldiğim günden beri, yazık, insanlar üniversite nedir öğrenmeden mezun oluyorlar, çocuğum olsun sınırından geçirmicem buranın ben bu dinginlikle 8e de kalırım her türlü çalışma azmi gelmişken, kafa durulmuşken kaçırmamak lazım akşam yemeğe bekleme beni, gecikicem:P bugüne şarkı bulamayan şef, bu görevi okuyuculara devrediyor azalarak gittim.. | ||
|
|
||