12 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 11:06





hava tam istediğim gibi, güneş yok ama soğuk değil, biraz bulutlu ama yağacak gibi durmuyor
muallak bir durum

tam çalışılacak hava
kafam da sakin
günler sonra biraz daha gevşedim
sanırım aylık periyodlarım için ilaç almalıyım, beni bu kadar yorduklarına göre çok da normal değil sanki

ayın 20sine iki tane nurtopu sunumum var, makaleler elimde neyse ki, toparlıcaz artık bi şekilde
ben bu derslerden bb alayım öpüp başıma koyayım bence ya dur bakalım

okulda şenlik var ama bu okulun coğrafi ve jeopolitik konumu şen olmasını her türlü engelliyor
burayı lisans eğitimine açan zihniyeti kınıyorum geldiğim günden beri, yazık, insanlar üniversite nedir öğrenmeden mezun oluyorlar, çocuğum olsun sınırından geçirmicem buranın

ben bu dinginlikle 8e de kalırım her türlü
çalışma azmi gelmişken, kafa durulmuşken kaçırmamak lazım

akşam yemeğe bekleme beni, gecikicem:P

bugüne şarkı bulamayan şef, bu görevi okuyuculara devrediyor

azalarak gittim..






istanbul
hosting