12 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 13:06


saat 8.01 ile 10.49 arasında bendeniz uyumak için çırpınırken tam 9 telefon 1 mesaj geldi !

dün eve geldiğimde telefondan ses gelmiyor diye anneme arızaya kaydettirmesini söylemiştim. sabah ilk telefon telekom'dan geldi. karşıdaki kibirli abla "yaptık" dedi bana. sonraki 2 telefon da nedense telekom'dan geldi. biri bant kaydı olup "hattınızda sorun bulunmamıştır" şeklindeydi, kafamı karıştırdı. arada annem arayıp uyandırdı. o arada bi tane kısa arama oldu, 2 çaldı durdu. sonra cepten m. aradı 2 kere, birinde kahvaltıya çağırdı, bi sonrakinde bence canına susamışlığını ispatlamak istedi. sonra ş. başka bi gün kahvaltıya çağırdı.

bu yaklaşık 3 saati rem evresinde geçirdiğim için binbir türlü rüya gördüm ama hepsi de zırt pırt kesildiğinden hiçbirinden bişey anlamadım. yalnız birinde uyuz e. cam siliyordu, pek hoşuma gitti onu öyle görmek, nıhahah !

yaa böyle işte. şimdi çiçeklerimi dikip duşumu alıp yallah dışarı.

günün şarkısı: deep blue something - breakfast at tiffany's

istanbul
hosting