|
12 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 13:25
slm bu gün anlatmaya geldim .) sorma neler oldu okadar hareketli günler geçiriyorum kiii anlatamam.m yeniden :D okadar mutluyum ki içimde sevgi pıtırcıkları dört dönüyo. bgn dershane sınavı varr :( kızlarla buluşup doyasıya coşma fikri ellerimden uçup gittii pekte düzgün olmayıp yorgun olan bir akılla . sıcak çikolata içip pazıll yapmakkk.... harika bi duygu olurdu ama yoğunlaşamam. cuma günü resimde insan çizdim çok ta ii olmmadı oturup ona çalıssam dershane saati yaklasıo favori müzik: murat boz iki medeni insan | ||
|
|
||