12 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 13:25


slm
bu gün anlatmaya geldim .)
sorma neler oldu okadar hareketli günler geçiriyorum kiii anlatamam.m yeniden :D
okadar mutluyum ki içimde sevgi pıtırcıkları dört dönüyo.
bgn dershane sınavı varr :( kızlarla buluşup doyasıya coşma fikri ellerimden uçup gittii
pekte düzgün olmayıp yorgun olan bir akılla . sıcak çikolata içip pazıll yapmakkk.... harika bi duygu olurdu ama yoğunlaşamam. cuma günü resimde insan çizdim çok ta ii olmmadı oturup ona çalıssam dershane saati yaklasıo


favori müzik: murat boz iki medeni insan

istanbul
hosting