12 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 13:45


Kaan efendiye kıl olduğumu yeterince hissettiremediğimden herhalde 150 tl borç istedi. Ben de dibine kadar sığır olduğumdan, "ayıp olmasın" diye verdim. Tebrik ediyorum kendimi, hayatımdan çıkaracağım derken iyice sokuyorum. Bııııraaaaavooğ (ellerimi hızla çırpıyorum, yankılı yankılı :P).

istanbul
hosting