12 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 14:40


bu mıllet ne zaman abazalıktan kurtulcak ya
ne zaman genıs dusunmeyı ogrencek..
bıraktım sevişmeyı swmeyı dokunmayı ws..


görmemişlik kotu sey..

kafam bozuktu taktım kulaklıgımı sahılde gezıorum
belkı war on kısı durdurdu sacma salak sorular sormak muabbet acmak ıcın
en sonundakı sınırlerım dayanmadı bı gıt ısıne ya abazalık yapmayın az dıe cıkıstım.en şanssız olanı en sona kalandı..

dün aksam da herıfın bırı ewınıze bırakım gece tek gıtmeyın falan ayagı yaptı
laaa ılahee
la karı mılletı tek basına bı bok yapamaz mıı

yapıorum iştee inadına heeer boku yaapıorum tek basıma..

okullarda doanın kanunu cinsellık ws dersı koymalılar..tayyıp uc cocuk yapana ödul wercekmıs zaten
a.q mun mılletı herkes gecınıo da dort dortluk bı de uc cocuk yaptırıo
allah ıslah etsın onları


istanbul
hosting