|
12 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 14:40
bu mıllet ne zaman abazalıktan kurtulcak ya ne zaman genıs dusunmeyı ogrencek.. bıraktım sevişmeyı swmeyı dokunmayı ws.. görmemişlik kotu sey.. kafam bozuktu taktım kulaklıgımı sahılde gezıorum belkı war on kısı durdurdu sacma salak sorular sormak muabbet acmak ıcın en sonundakı sınırlerım dayanmadı bı gıt ısıne ya abazalık yapmayın az dıe cıkıstım.en şanssız olanı en sona kalandı.. dün aksam da herıfın bırı ewınıze bırakım gece tek gıtmeyın falan ayagı yaptı laaa ılahee la karı mılletı tek basına bı bok yapamaz mıı yapıorum iştee inadına heeer boku yaapıorum tek basıma.. okullarda doanın kanunu cinsellık ws dersı koymalılar..tayyıp uc cocuk yapana ödul wercekmıs zaten a.q mun mılletı herkes gecınıo da dort dortluk bı de uc cocuk yaptırıo allah ıslah etsın onları | ||
|
|
||