12 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 14:45


Garip bir his var içimde sanki üzerimden büyük bir yük kalkmış misali, kendimi yenilenmiş hissediyorum, başarmış ama daha yolun başındaymış gibiyim, güneş iki gündür pencereme doğuyor sanki, yeni yeni adımlar attım günce, dün akşam gecenin bir yarısı yatmama rağmen hiç uyku yok gözümde uzun zamandır ilk defa. Spora başladım yine, aslında toplulukla bir arada olmak, buna rağmen sadece kendimle olmak bana zor gelse de zamanı gelmişti biliyorum. Okulun son zamanları, her şey büyük bir hızla akıyor, dremarım her ne kadar plan yok, plansızlığın özgürlüğünü tat desede ben planların içine dalmak ve bir süre daha orada ikamet etmek durumundayım :)

istanbul
hosting