|
12 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 14:55
deydee olmak çok hoşuma gidiyorr.. Damlamın söylemesi daha bi güzell hele ki yanındayken.. son gidişimde gece yarısı varmıştım eve.uyuyordu bebişim. sabah uyandığında beni görünce öyle bir güzel deydeee deyişi vardı ki o ses tonu ve yüz ifadesi anlatılamaz ;) tamam 5 X teyzeyim..ama Damla son numara olduğu için şimdi herkese daha bi tatlı geliyor.Ceren,Sude,Çağla ve tek erkekimiz Atay.. hepsinin yeri bende ayrı.Ceren hariç hepsinin doğum anında vardım.Damlanınkinde ilk kucağa alan koklayan bendim.. ablamlar hep diyor.yeğenlerine bu kadar tapıyorsan kendi çocuğunu kimbilir nasıl seveceksin diye.. çocukları çok seviyorum gerçekten..ilerde birgün olur da sevmeden evlenirsem bunun sebebi sırf çocuk için olacaktır.benden bir parça..ve biliyorum ki benim kızım/oğlum daha bir sevilecektir çünkü ben yatırımlarımı ona göre yaptım ;)) özledim yine bebişlerimi..bu haftasonu pat diye çıkıp gitsem mi ki??zaten evde yüzümü görmek istemeyen her fırsatta defol git diyen bir abi varken.. çok ta mantıklı olurdu aslında ama.gerçekten dinlenmek te istiyorum. odamı toplamak,temizlemek ve ders çalışmaya başlamak istiyorum çünkü ilk sınavda çalışmanın faydasını gördüm..neyse kızım otur oturduğun yerde gitmek yok hiçbir yereeee.. ders çalış, ders çalış, bırak aşkı*meşki*sefayı*cefayı höyttttttt çekilin yoldannnn.. o okul bitecekkk ve herkese günü gösterilecek.. yaa ama amaaa ben kariyer derdinde olmamalıyım. çocuklarımın anası,evimin kadını olmalıyım. neyse kendi beynimdeki iç savaşı burda sonlandırıyorum..işyerindeyken bu kadar vıdı vıdı yeter.. kendimi ve ailemi seviyorum.. | ||
|
|
||