|
12 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 19:21
bugü,n tam bir ay oldu. kü,çü,k bir deftere ihtiyacım var. arada bir denizi gören bir köşeye çekilip bir kaç kelime içimi dökmeliyim. zaten bundan fazla şeyleri hayattan istememeliyiz. zira hayat kırılgandır. | ||
|
|
||