|
12 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 20:57
Freni patlak bi bisikletle 60 derecelik bayırdın aşağı iniyorum.Hava loş.Derken nehirin kenarına doğru düşüyorum bisikletle ama dengeyi sağlayabiliyorum.Bi kamyon çok yakınımdan geçiyo mecbur nehre atlıyorum ezilmemek için.Derine dalıp mağaradan bi yol bulup bi yere çıkıyorum.Eski kayalık kapalı bi akvaryum orası.Envai çeşit renkte ve büyüklükte balıklar var.Suyun yüksekliğide odadan odaya değişebiliyo.Bilek hizasına geldiği bi odada birilerine rastlıyorum.Muhabbet etmeye başlıyoruz ve uyanıyorum. Sabah keyifler yerinde tabe.Gördüğüm en eğlenceli rüyaydı çünkü.Adios. | ||
|
|
||