12 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 22:53


"ne zaman görüşüyoruz?" diye sordum, "1-1.5 saat sonra geç mi?" dedi, "yoook oturuyorum öyle" dedim. gelecek mi anlamadım ki... heyecan olsun diye sormadım, nıhaha. sıkıntı nelere kadir :)

ayrıca bugün tate modern'den mail atmışlar. flickr'a yüklediğim fotoğraflardan biri seçilmiş 10. yıl kutlamaları için. bi kısa film yapılacakmış, orada kullanacaklarmış. 622 fotoğraftan 40'ı seçilmiş, biri de benimki, kikiki, pek sevindim de şımarasım geldi! bana da yollayacaklarmış dvd'sini :)

öyle işte :)

istanbul
hosting