12 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 22:56


Özledim selfi boylum seni ama evlenirsem seni terk etmek zorundayım bu nasıl iş yaa bir insan bu kadar kıskanc olabılır mı :D

bu evlilik kararını düşünmek lazım keşke 0n yaş daha gencken olsaydıda karar vermek kolay olurdu.ama doğru insan mı asıl mesele bu off yaofff...

hmmmm..
kafam karma karısık benım dalış yapmam lazım
bu kadar evde kapalıı kalmamıstım ben ya bu hep gülçin bacımın yuızunden :P
abimm otogar kuşum dıye dıye 8 aydır popomun ustune oturuyom yaw :)


bu arada raifcell alkoltuketımı yapmak ıstıyoor kanka:)





istanbul
hosting