|
12 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 22:59
Selam, say bakalım salı sabahın 5inden beri kaç saat olmuş. hayır ben sayamıyorumda korkuyorum cünkü,normal bir insan bu kadar saat uyumazsa ne olur sonuclarını merak ediyorum. ama bana bu uykusuz saatlerimde,yorgun bedenimi ayakta tutan ve bana can katan yaşam destek ünitem işkembe corbasına sevgilerimi sunuyorum. halsizmisin,uykusuzmusun,basın mı agrıyor,yorgunmusun dert etmeyin artık caresi cok basit işkeeembeee ! deneyin ve görün işkembeden sallamıyoruz burda! vay be bu arada bugün tugba koluma keçeli kalemle god bless me yazdı. kocaman dövme gibi oldu ve hatunların gözü direk oraya kayıp sonra gözlerime bakıp yalanmaları bir oldu :p bu demek oluyoki benim dövme yapma zamanım gelmiş :p hakikaten bende cok istiyorumda ne yazdırsam diye düşünüyorum. god bless me güzel gerçekten. hayat kadındırda olabilir. yada dilenci kral. ne biliyim ya bu belirsizlikten sonra soguyorum işte dövmeden :) yalnız hissediyorum su 2 gündür cok fenayım acayip gol atıcam cok feci derin paslar geliyo yani işten güçten fırsat bulsam akıcam ortamlara anasını satiyimde işte business man olmak böyle bişi! hafif yanık bir ten beni karsıkoyulmaz yapıyor be günce bilirsin sen ! fizy.com/#s/1640cj volkan kaçar:* | ||
|
|
||