12 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 23:16


şu an şenliklerden geldik çok uykum var,ama emrecanın doğumgünü onu kutlıycaz.berkman falan da geliyor.bugün bus com sınavım vardı,geç kaldım koşarak girdim ve kötü geçti.sonra duman konserine gittik stadyuma.Onlar da hep yeni albümlerinden söylediler.Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk ve eski köprünün altında yı çalsınlar istedim ama çalmadılar..

hadi geel buluşalım eski köprünün altındaa kimseler görrmesinn..

istanbul
hosting