12 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 23:17
,
sana ;
"beni bi daha sevsen ,
bi daha sarılsan ,
bi daha koklasan ,
öpsen "
desem
biliyorum...
"ne seversin !
ne sarılırsın ..
ne koklarsın ,,
ne de öpersin ..."
............................
zülfikar