|
12 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 23:23
çok yoğun ve stresli bir gündü..stres neredeyse hergün oluyorda yoğunluk bugün daha fazlaydı.. 2 ay sonra ayrılacağım işten..sabırsızlıkla bekliyorum..kurtulacağım artık.. sevgilimle planladığımız gibi gitmiyor işler..yani uzun vadede ki planlarımız değişiyor..beklediğimizden daha hızlı ve olumlu değişmesi çok güzel..bakalım neler olacak.. 4 haziranda buluşacağız..çok az kaldı ve ben çok sabırsızlanıyorum..oda çok sabırsızlanıyor.. bugün fotoğraf kulübüne gittim..ilk kez fotoğraf gösterisi sundum..hocalar çok beğendiler..fotoğraf çekmeye başlayan biri olarak çok başarılıymışım.. kenan hocanın yorumları gururlandırdı beni..eleştiriliride oldu tabi..ama genel itibari ile çok beğendiğini ve çok klas fotoğraflar çektğimi söyledi..çok başarılıymışım.. başka bir hocanın fotoğraf çekme sitilimi kenan hocaya benzetmesi ise ayrı bir gurur kaynağıydı benim için.. çok yogunum uyusam iyi olacak..sevgilim benden önce uyudu bile..iyi geceler olsun benim tatlıma.. bana da iyi geceler olsun..herkese de iyi geceler olsun.. :) | ||
|
|
||