|
12 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 23:40
Bu ilk güncem. sanki bir halt yapıyormuşum gibi özenip kendimi iyice rezil etmeme gerek yok sanırım. güzel ve yorucu bir gündü. konsolosluktan aldığım belgeler eksik çıktı. gerçi pek sorun olmadı ama adamları havaalanında bulacam diye ter aktı arkamdan. bir hafta boyunca bu kafileyle ilgileneceğim, daha sonra tekrar ofisteyim. ayaklarım ağrıyor, külüstürümün de bakımını yaptırmam lazım. yorgunken uykum gelmiyor bu nasıl yaman bir çelişkidir. balkonumun güzel manzarasıyla, gelen baharın tadını çıkarayım bari. hoşgeldim. | ||
|
|
||