|
13 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 00:28
hasta olabilirim ama dans etmeme engel değil (: hangi film olduğu hatırlamıyorum ama bi filmde çalıyordu bu şarkı... Anamla etkileşimli gibiyiz. İkimizden biri ne zaman hasta olsa akibinde diğerimizde hasta oluyoruz. Geçenlerde şu sabaha kadar kustuğum zamanda böyleydi, şimdi aynıyız. belirtiler aynı. Hadi benim hasta olmam neyse de onun hasta olmasına dayanamıyorum. Bence Annelere kıyak yapılmalı. İlahi bi güçle daha dayanıklı bir bünye verilmeli. ya da onun yerine bi 1 ay hasta olmaya razıyım. ya da patronlar izin vermeli iyişene kadar bakalım analarımıza. Zonguldaklı bi arkadaşımız Twitter'in bi açığını bulmuş, uyarmış yetkilileri umursamamışlar. çocukta paylaşmış bunu. Justin Bieber, ve Hollywood yıldızları Ashton Kutcher ve Demi Moore gibi vatandaşlar "Türk heykir bi şeyler yapıyor" şeklinde twitlemişler. sen kocaman twitter'sin. güvenlik açığın var haberin yok, haber vermeye çalışıyorlar umursamıyorsun. Dua et fiziksel zararlar vermedi. hoş bide bunun göt yer mi sorusu var neyse. Hesabını kapatmışlar çocuğun. bak mesala feysbuk'un yönetim kurulu başkanının feysbuk hesabınıda çalmışlar (: feysbuk geri aldık daha böyle bişey olmıca abi diye duyurmuş. bizene bu teknolojik haberlerden diyeceksiniz. Sizene olur mu? Hayatımız teknolojik oldu. Sıçarken bile sosyal ağın içindeyiz. Kimse kimseyle konuşmaz oldu. varsa yoksa teknoloji. nerden geldik biz bu konuya. ne diyordum heh hasta olsamda dans edebilirim. Bu dansı bana lütfeder misiniz? | ||
|
|
||