|
13 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 00:34
akşam yemeğinde yediğim 2 bağ roka ile yağılmış salata beni fena halde dönüştürdü neye dönüştün diye hiç sorma :)) sanırım şu anda da iyice kana karıştı... neyse ben en iyisimi enseden kuyruk sokumuna kadar soğuk bi duşla sırtarmaya bakayım :) | ||
|
|
||