13 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 01:44






Ve tam o sırada tüm ışıklar sönüyor ve sahne ışıkları bana dönüyor,



Pardon sizi birine benzettim geçmiş yıllardan
Yemin ederim azıcık içtim bu halim doğuştan
Şampiyonum sanırken diskalifiye olduğumdan
İşte sevgili bayan tüm gevezeliğim bundan



Ne kadar güzelsiniz, kendine özgü ve özelsiniz
Gözlerinizdeki anlam, eğer biraz anlıyorsam
Çok üzülmüşsünüz, ama korkmayın çözmüşsünüz
Hem cinslerim kırmışlar sizi, çok afedersiniz



Her şey tamam, uyum yerinde
Artık bir tek sen, bir tek sen...
İsteğim bir tek senden
Artık bir tek sen, bir tek sen



Bir şey söyledi ki bence de doğru, bir bar filozofu
"Çok kadın hiç kadındır oğlum, yalnızlıktır sonu"
Kadehte yansımama baktım, ayaklı bir kanıttım
Kadın dergileri testlerinde her soruya yanıttım



Her şey tamam, uyum yerinde
Artık bir tek sen, bir tek sen...
İsteğim bir tek senden
Artık bir tek sen, bir tek sen


Dün akşam dedim ki kendi kendime
Kendi kendime
Düşünme, düşünme...
Kim anlamış ki sen anlayasın böyle...


derken Işıklar söner,
alkış kıyamet o biçim.Islıklar her yerde.Çığlıklar kulakları sağır edecek cinsten.
Son yudumuda aldıktan sonra, ceketimi alırım masaların arasında kaybolup giderim geceni karanlığına

(:

istanbul
hosting