|
13 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 01:44
Ve tam o sırada tüm ışıklar sönüyor ve sahne ışıkları bana dönüyor, Pardon sizi birine benzettim geçmiş yıllardan Yemin ederim azıcık içtim bu halim doğuştan Şampiyonum sanırken diskalifiye olduğumdan İşte sevgili bayan tüm gevezeliğim bundan Ne kadar güzelsiniz, kendine özgü ve özelsiniz Gözlerinizdeki anlam, eğer biraz anlıyorsam Çok üzülmüşsünüz, ama korkmayın çözmüşsünüz Hem cinslerim kırmışlar sizi, çok afedersiniz Her şey tamam, uyum yerinde Artık bir tek sen, bir tek sen... İsteğim bir tek senden Artık bir tek sen, bir tek sen Bir şey söyledi ki bence de doğru, bir bar filozofu "Çok kadın hiç kadındır oğlum, yalnızlıktır sonu" Kadehte yansımama baktım, ayaklı bir kanıttım Kadın dergileri testlerinde her soruya yanıttım Her şey tamam, uyum yerinde Artık bir tek sen, bir tek sen... İsteğim bir tek senden Artık bir tek sen, bir tek sen Dün akşam dedim ki kendi kendime Kendi kendime Düşünme, düşünme... Kim anlamış ki sen anlayasın böyle... derken Işıklar söner, alkış kıyamet o biçim.Islıklar her yerde.Çığlıklar kulakları sağır edecek cinsten. Son yudumuda aldıktan sonra, ceketimi alırım masaların arasında kaybolup giderim geceni karanlığına (: | ||
|
|
||