|
13 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 01:48
Baya oldu yazmayalı, karalayım artı dedim Bugün çıktım dıaşrı, kendime gözlük aldım. Kontürümü aldım, Bi deodarant birde çantam için el kremi aldım. Geze geze eve gedim. Bide cansuyla ilyas ayrılmış cansu üzüntüden beni silmiş faceden falan ev numarasını öğrenip onu aradım. ah ilyas diye sövesim geldi cansu gibi kıza yapılırmı bu... gittim ben, sporkumla sohbet halindeyiz:D | ||
|
|
||